Συχνές Ερωτήσεις

 

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας;

Επιλέξτε έναν από τους δύο τρόπου παραγγελίας:

  • Μέσα από την ιστοσελίδα μας.
  • Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2351049969
Τι επιλογές πληρωμής έχω;

 

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας εάν επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας εμφανίζονται τα τραπεζικά στοιχεία του λογαριασμού στον οποίο θα κάνατε την κατάθεση του ποσού. Η εταιρία μας αποστέλλει την παραγγελία σας μόλις λάβει την κατάθεση. Για την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση σας παρακαλώ να μας στείλετε το αποδεικτικό πληρωμής στο sales@nissoy.com
  • Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα: Σε περίπτωση που διαθέτεται χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια για τις αγορές σας. Η ιστοσελίδα μας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφάλεια για να κάνετε ξέγνοιαστα τις αγορές σας.
  • ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ Αντικαταβολή: Κατά την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία. 
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται ανάλογα με την περιοχή στην οποία γίνεται η αποστολή.  Μόλις καταχωρήσετε τα στοιχεία σας θα υπολογιστεί το κόστος μεταφορικών το οποίο θα εμφανιστεί αναλυτικά στο συνολικό κόστος.

Για αγορές άνω των 200€ τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν.

Τι γίνεται αν πρέπει να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας είναι εφικτό να τροποποιηθεί δωρεάν έως την ημέρα αποστολής της από την εταιρία μας. Σε περίπτωση που είναι στο στάδιο αποστολής οποιοδήποτε αίτημα αλλαγή της θα έχει και επιπλέον χρεώσεις. Για περισσότερες πληροφορίες:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας τηλεφωνικά στο 2351049969 ή μέσω email στο sales@nissoy.gr

Τι γίνεται αν θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας είναι εφικτό να ακυρωθεί δωρεάν έως την ημέρα αποστολής της από την εταιρία μας. Σε περίπτωση που είναι στο στάδιο της αποστολής οποιοδήποτε αίτημα ακύρωσης  θα έχει και επιπλέον χρεώσεις. Για περισσότερες πληροφορίες:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας τηλεφωνικά στο 2351049969 ή μέσω email στο sales@nissoy.gr

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Είναι εφικτό να αλλάξετε στοιχεία αποστολής έως την ημέρα αποστολής της παραγγελίας από την εταιρία μας. Σε περίπτωση που είναι στο στάδιο της αποστολής οποιοδήποτε αίτημα αλλαγής στοιχείων θα έχει και επιπλέον χρεώσεις. Για περισσότερες πληροφορίες:

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας τηλεφωνικά στο 2351049969 ή μέσω email στο sales@nissoy.gr

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η εταιρία μας προσπαθεί να διεκπεραιώνει κάθε παραγγελίες σας άμεσα και με  ασφάλεια. Οι μέρες παραλαβής αλλάζουν αναλόγως με την περιοχή αποστολής της παραγγελίας.

Παραγγελίες που γίνονται πριν της 1:00μ.μ. αποστέλλονται από την εταιρία μας την ίδια ημέρα.

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές έως και 15 ημέρες μετά της ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊών να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν αποστέλλοντας το με οποιαδήποτε μεταφορική εταιρία επιθυμείτε με δικά σας έξοδα. Επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας τηλεφωνικά στο 2351049969 ή μέσω email στο support@nissoy.gr

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν συμφωνεί με τις παραπάνω προϋποθέσεις το προϊών αποστέλλετε πίσω σε εσάς με δικά σας έξοδα.

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Στόχος μας προϊόντα εγγυημένης ποιότητας. Τα προϊόντα της εταιρίας μας είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με υψηλές προδιαγραφές και πρότυπα. Σε περίπτωση όμως που έρθει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊών:

  • Μπορείτε να κατεβάσατε το έγγραφο RMA που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας στο πεδίο υποστήριξη. ΕκεΊ θα βρείτε και όλες τις σχετικές οδηγίες.  
  • Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας τηλεφωνικά στο 2351049969 ή μέσω email στο support@nissoy.gr
Παρέλαβα λάθος προϊών τι μπορώ να κάνω;

Στην περίπτωση που έφτασε στα χέρια σας ένα λάθος προϊών(διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε). 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας τηλεφωνικά στο 2351049969 ή μέσω email στο support@nissoy.gr

Χρείαζομαι έναν τεχνικό

Η εταίρα μας σας παρέχει τεχνική υποστήριξη για όλα τα προϊόντα της. Μιλήστε με το τεχνικό τμήμα μας θα χαρούμε να φανούμε χρήσιμοι και να λύσουμε κάθε απορία σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 23510 49969 Δευτέρα με Παρασκευή από της 9:00 π.μ. έως της 4:00 μ.μ. ή μέσω email στο support@nissoy.gr

Τα προϊόντα έχουν εγγύηση;

Όλα τα προϊόντα της εταιρίας μας έχουν εγγύηση 2 ετών.

Μπορώ να κάνω επιδιόρθωση προϊόντος αν συμβεί κάτι;

Η εταιρία μας αναλαμβάνει την επιδιόρθωση όλων των προϊόντων της. Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες:

  • Μπορείτε να κατεβάσατε το έγγραφο RMA που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα μας στο πεδίο υποστήριξη. Εκεί θα βρείτε και όλες τις σχετικές οδηγίες.  
  • Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας μας τηλεφωνικά στο 2351049969 ή μέσω email στο support@nissoy.gr